keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Elämä jatkuu


Rakkaus ehkä vielä toinenkin
hän saapuu vaikka yksi lähtikin
on huomenna jotain jota aavistin
tänään

herään ehkä vielä toivunkin
ja toivon, joskus vielä uskonkin
se saapuu lohtu jonka aavistin
tänään

kun minä käännyin olit poissa
vain varjosi tavoitin
se minut kätteli koruttomasti neuvoi että nousisin
kun minä käännyin olit poissa, olit poissa

Jalat vahvistuvat, jalat kantavat
vaikka illat tuhlaa, aamut antavat
ja minä nousen vaikka putoan
nousen vaikka putoan

kun minä käännyin olit poissa
vain varjosi tavoitin
se minut kätteli koruttomasti
neuvoi että nousisin

kun minä käännyin olit poissa
vain varjoas hipaisin
se minut saatteli selittämättä
kielsi että seuraisin
kun minä käännyin olit poissa, olit poissa

herään, ehkä vielä toivunkin
ja toivon joskus vielä uskonkin
se saapuu, lohtu jonka aavistin
tänään
sillä päivä se on kaunis

Anna Puu - Kaunis päivä

Kaiken itkun jälkeen uskon, että on vain yksi suunta ja se on ylöspäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti